att inte orka

Stress. Mitt förnamn just nu. Jag känner det till och med i kroppen, ont i magen och tryck över bröstet. Imorgonkväll, ungefär såhär dags, är det över. MEN till imorgon ska jag hinna läsa ut en bok, jag har halva kvar. Kommer sluta med att jag får skumläsa när jag går och lägger mig. Jag ska dessutom redovisa min uppsats imorgon som jag skrev klart idag. Jag är inte alls klar med denna presentation och klockan är redan 21. Som tur är kommer redovisningen vara gruppvis för endast fem andra personer. Tur i oturen.

Jag känner mig också allt mer ensam och uttråkad. Att inte ha några vänner där man bor går an några månader, men nu har jag bott här i 7 månader, och helt ärligt börjar jag tröttna på att sitta hemma. Jag kanske har mig själv att skylla, vad vet jag. Hur som helst, skoltrött + stress + ensam är ingen bra kombination.

Nu måste jag fortsätta med redovisningen.

/Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback