Kom idag




Bilder:
H&M

Dessa kom hem till mig idag. Även en svart klänning, fanns dock ingen bild på den i rätt färg.



Håller på med en jäkla "B-uppsats" nu, och jag är så himla skoltrött. Jag orkar inte. ORKAR INTE! Uppsatsen går ut på att sammanfatta två vetenskapliga artiklar, fast skriva det som en uppsats med metod, resultat, diskussion osv. Och detta var svårare än jag trodde. Jag har ju skrivit en C-uppsats tidigare, men detta är fasen svårare. Kan bero på att ALLT är på engelska, och som ni vet är enkelska inte min bästa vän. Vi skriver dock självklart på svenska, alltid nått :/ Hursom, på fredag har jag även tenta, och nästa vecka har jag två seminerium. Då ska jag redovisa uppsatsen samt ha hunnit läsa ut en bok, titta på en film och analysera den. Om en vecka är allt över, tack och lov! Då ska jag NJUTA! Jag har bestämt att inte fortsätta med nästa kurs som börjar snart, socialpsykologin. Känns bra att faktiskt ha fattat ett beslut. Resten av terminen ska jag alltså bara ägna åt barnpsykologin :) Nog med skolsnack.

/Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback