Lördag


Skjorta från KappAhl      |      Linne från Weekday


Väska från Åhléns


Detta är några av mina fynd från när jag var på stan förra helgen. Gå på stan själv är så jäkla tråkigt, men jag hittade ändå lite smått o gott. Dessutom lyckades jag gå vilse inne på NK. Jag var så nöjd efter att ha handlat nya pennor och pennfodral på Ordning och reda, och när jag skulle gå därifrån höll jag på att inte hitta ut. Fattade inte vilket våningsplan jag var på eller åt vilket håll jag borde gå. Med tjock vinterjacka kände jag hur svetten började smyga sig på, panik! Men tillslut så såg jag utgången, tack o lov. Det är samma sak inne på Åhléns, både den på stan och den på nordstan, jag blir helt förvirrad. Men ack så glad jag är ändå att jag har dem så nära :)

Ikväll ska vi göra min absoluta favoriträtt, Vitlöksdoftande kycklingbröst. MUMS! Tänkte att det passar bra ikväll när det är mellofinal. Vin och ostbågar blir efterrätt.

/Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback